"Reflections Of My Life(나의 삶에 대한 생각) ,1969" THE MARMALADE


"Reflections Of My Life(나의 삶에 대한 생각) ,1969" THE MARMALADE


마말레이드 THE MARMALADE

60년대 중반에 결성된 하모니가 잘 조화된 영국의 라이트 락 그룹


Discogs


Reflections Of My Life


 The changing of sunlight to moonlight 

 Reflections of my life 

 Oh, how they fill my eyes 

 The greetings of people in trouble 

 Reflections of my life 

 Oh how they fill my eyes


 All my sorrow, sad tomorrows 

 Take me back to my own home 

 All my crying, all my crying 

 Feel I`m dying, dying 

 Take me back to my own home


 I`m changing, arranging 

 I`m changing 

 I`m changing everthing 

 Ah, everything around me 

 The world is a bad place, a bad place 

 A terrible place to live 

 Oh, but I don`t wanna die


 All my sorrow, sad tomorrows 

 Take me back to my own home 

 All my crying, all my crying 

 Feel I`m dying, dying 

 Take me back to my own home


 All my sorrow, sad tomorrows 

 Take me back to my own home 

 All my crying, all my crying 

 Feel I`m dying, dying 

 Take me back to my own home


 All my crying




나의 삶에 대한 생각


강렬한 태양 빛에서 은은한 달빛으로 변해 가는 

내 인생을 반추해 봅니다 


 아, 내가 지나온 삶의 조각들이 눈에 선합니다 

 어려운 시절에 서로 격려해 주던 사람들 

 내 인생을 돌아보면 

 아, 내가 지나온 삶의 조각들이 눈에 선합니다


 내 모든 슬픔, 내일도 여전히 슬픈 나날이겠죠 

 나를 내 고향으로 돌려보내 주세요 

 내 모든 눈물, 내 모든 눈물 

 나는 정말, 정말 죽을 것만 같아요 

 나를 내 고향으로 돌려보내 주세요


 나는 달라지고 있어요, 마음의 준비를 하고 

 나는 달라지고 있어요 

 나는 모든 걸 바꿀 겁니다 

 나를 둘러싼 모든걸 

 세상은 힘든 곳이에요, 힘든 곳 

 정말로 살기 힘든 곳 

 아, 하지만 이대로 쓰러지고 싶지는 않아요


 내 모든 슬픔, 내일도 여전히 슬픈 나날이겠죠 

 나를 내 고향으로 돌려보내 주세요 

 내 모든 눈물, 내 모든 눈물 

 나는 정말, 정말 죽을 것만 같아요 

 나를 내 고향으로 돌려보내 주세요


 내 모든 슬픔, 내일도 여전히 슬픈 나날이겠죠 

 나를 내 고향으로 돌려보내 주세요 

 내 모든 눈물, 내 모든 눈물 

 나는 정말, 정말 죽을 것만 같아요 

 나를 내 고향으로 돌려보내 주세요



ENGI

댓글()